Eiropas Savienības Atveseļošanās fonda programmas ietvaros klīnika Adenta ir veikusi tās pacientu un klīnikas saskarsmes procesu digitalizāciju, nodrošinot:
- Elektronisku pacientu reģistrāciju vizītei, izmantojot pašapkalpošanās kioskus;
- Iespēju pacientiem veikt pakalpojumu apmaksu, izmantojot pašapkalpošanās kioskus;
- Elektronisku pacientiem aizpildāmo piekrišanu, anketu un aptauju aizpildīšanu;
- Elektronisku pacientiem izrakstāmo rēķinu parakstīšanu un nosūtīšanu, izmantojot e-pastu;
- Elektronisku pacientiem paredzētu līgumu slēgšanu.
Pacientu pašapkalpošanās un elektroniskās dokumentu aizpildīšanas sistēmas ieviešana ir uzlabojusi:
1. Klīnikas reģistratūras darbinieku darba apstākļus, ievērojami samazinot nepieciešamo laiku tādu rutīnas procedūru veikšanai kā:
- pacientu reģistrēšanos vizītei;
- pacientu maksājumu pieņemšanu;
- pacientiem nepieciešamo dokumentu noformēšanu.
2. Pacientu pieredzi:
- samazinot kopējo pacientu gaidīšanas laiku, lai pieteiktos vizītei un veiktu maksājumus par saņemtajiem pakalpojumiem;
- samazinot pacientu gaidīšanas laiku klīnikā, lai pierakstītos turpmākajām vizītēm;
- samazinot pacientu gaidīšana laiku atbilžu saņemšanai pa telefonu vai citos digitālās komunikācijas veidos;
- palielinot pacientiem veltāmā laika apjomu nestandarta jautājumu risināšanai;
- palielinot laika apjumu, ikdienas “sadzīviskas” komunikācijas veikšanai ar pacientiem.
3. Dabas resursu izmantošanas efektivitāti:
- samazinot patērēta papīra apjomu par vismaz 15 000 lapu gadā;
- samazinot nepieciešamo resursu apjomu dokumentu drukāšanai;
- samazinot nepieciešamo vietas apjomu drukātā materiāla glabāšanai.
Atveseļošanās fonda aktivitāte ir realizēta Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras projekta Nr. DIGI/2024/319 ietvaros.