Piekļuve
Klīnikas Adenta un tās pacientu saskarsmes procesu digitalizācija

Eiropas Savienības Atveseļošanās fonda programmas ietvaros klīnika Adenta ir veikusi tās pacientu un klīnikas saskarsmes procesu digitalizāciju, nodrošinot:

  • Elektronisku pacientu reģistrāciju vizītei, izmantojot pašapkalpošanās kioskus;
  • Iespēju pacientiem veikt pakalpojumu apmaksu, izmantojot pašapkalpošanās kioskus;
  • Elektronisku pacientiem aizpildāmo piekrišanu, anketu un aptauju aizpildīšanu;
  • Elektronisku pacientiem izrakstāmo rēķinu parakstīšanu un nosūtīšanu, izmantojot e-pastu;
  • Elektronisku pacientiem paredzētu līgumu slēgšanu.

Pacientu pašapkalpošanās un elektroniskās dokumentu aizpildīšanas sistēmas ieviešana ir uzlabojusi:

1. Klīnikas reģistratūras darbinieku darba apstākļus, ievērojami samazinot nepieciešamo laiku tādu rutīnas procedūru veikšanai kā:

  • pacientu reģistrēšanos vizītei;
  • pacientu maksājumu pieņemšanu;
  • pacientiem nepieciešamo dokumentu noformēšanu.

2. Pacientu pieredzi: 

  • samazinot kopējo pacientu gaidīšanas laiku, lai pieteiktos vizītei un veiktu maksājumus par saņemtajiem pakalpojumiem;
  • samazinot pacientu gaidīšanas laiku klīnikā, lai pierakstītos turpmākajām vizītēm;
  • samazinot pacientu gaidīšana laiku atbilžu saņemšanai pa telefonu vai citos digitālās komunikācijas veidos;
  • palielinot pacientiem veltāmā laika apjomu nestandarta jautājumu risināšanai;
  • palielinot laika apjumu, ikdienas “sadzīviskas” komunikācijas veikšanai ar pacientiem.

3. Dabas resursu izmantošanas efektivitāti:

  • samazinot patērēta papīra apjomu par vismaz 15 000 lapu gadā;
  • samazinot nepieciešamo resursu apjomu dokumentu drukāšanai;
  • samazinot nepieciešamo vietas apjomu drukātā materiāla glabāšanai.

Atveseļošanās fonda aktivitāte ir realizēta Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras projekta Nr. DIGI/2024/319 ietvaros.   


Ritiniet

Atpakaļ